Welkom op mijn reisblog!

19 juli 2016

1. Reislogger:
    19 juli 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Aisha:
    25 september 2016
    Dag lieverd,

Wauw wat een voorbereidingen zeg,maar je moet maar zo denken het is het allemaal waard. Gaat komen moppie je moet doen waar je goed in bent,nou dat is reizen. Dit is jou droom en komt helemaal goed. Er zullen altijd wel tegenslagen komen, maar ook dat hoort bij het leven en kan jij aan. Trots op jou ben ik zeker heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt meisje. Blijf genieten en heel veel succes en we gaan je zeker missen hier in Nederland. Maar gelukkig kunnen we toch een beetje bij jou zijn door jou mooie verhalen te volgen. Dikke kus en knuffel Aisha
  3. Joyce:
    28 september 2016
    Lieve ciel!
    Bijna is het zover...! Bijna gaat jouw droomreis beginnen. Spannend!
    Leuk dat we vanaf hier al jouw verhalen kunnen volgen, zodat we er allemaal toch een beetje bij zijn.
    We gaan je missen, maar zijn ook heel trots op je door wat je gaat gaat doen!
    Onthou, je bent een powerwoman en jij kunt alles aan!
    Heel veel succes, plezier en soms sterkte.
    Dikke kus en knuffel, Martijn Joyce en een extra dikke knuffel van Ryan.
  4. Det:
    6 oktober 2016
    Lieverd spannend allemaal!!
  5. Monique:
    6 oktober 2016
    Ik ga je op de voet volgen en verheug me nu al op je verhalen, belevenissen en foto's. Geniet, het is je zoo gegund!!
  6. Heidi:
    9 oktober 2016
    Ik kijk al uit naar je verhalen.... Succes in Nepal en je verdere reis!
  7. R'moon:
    14 oktober 2016
    oh ciel,
    Bijna, het is bijna zover. Ben trots op die ballen die je toont om dit te gaan doen! wij thuis gaan je zeker volgen en zwijmelen bij je verhalen...en tuurlijk denken we aan je wanneer wij straks staan te krabben aan de auto ramen in de t*ring kou.... ga los en geniet er onwijs van! maar heb vooral een goede reis! dikke kus en knuffel van steffie en mij!